قوانین و مقررات

فروشگاه اینترنتی مبین
 کاربر گرامی لطفا موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات فروشگاه اینترنتی مبین به دقت ملاحظه فرمایید.
ورود کاربران به وب‏‌سایت فروشگاه اینترنتی مبین  هنگام استفاده از پروفایل شخصی و سایر خدمات ارائه شده توسط فروشگاه اینترنتی مبین به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات فروشگاه اینترنتی مبین است.توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین فروشگاه اینترنتی مبین از سوی کاربر است.
 
 قوانین عمومی
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های فروشگاه اینترنتی مبین منطبق باقوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتیکه در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های فروشگاه اینترنتی مبین تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنیدکه استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
 
سیاست‏های رعایت حریم شخصی
 فروشگاه اینترنتی مبین به اطلاعات خصوصی اشخاصى كه از خدمات سایت استفاده می‏‌كنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌كند.
فروشگاه اینترنتی مبین متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند.
تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی  www.mobein.ir  است. ما با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرس‏‌های رسمی وتایید شده در سایت، با شما تماس نمی‌‏گیریم. ما هیچ گونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر از  www.mobein.ir  و همچنین، هیچ گونه وبلاگ و شناسه در برنامه‏‌های گفتگوی اینترنتی نداریم و هیچ‏گاه با این روش‏‌ها با شما تماس نمی‏‌گیریم. کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها می‏‌توانند از آدرس‌‏های ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند.
 
ثبت و پردازش سفارش
 روز کاری به معنی روز شنبه تا پنجشنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند.
 فروشگاه اینترنتی مبین به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد.
 کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل،  در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. ما همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده،نهایت دقت و تلاش خود را می‏‌نماییم.
كاربران باید هنگام سفارش كالای موردنظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور كامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش كاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.
 
خسارت در هنگام حمل و نقل
 فروشگاه اینترنتی مبین همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام  کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و فروشگاه اینترنتی مبین تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.
آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید درعرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به فروشگاه اینترنتی مبین اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به فروشگاه اینترنتی مبین ارسال شود.
 
برگشت محصولات
در راستای ایجاد سرویس‌‏های ارزشافزوده، فروشگاه اینترنتی مبین این امکان را به مشتری می دهد که درصورت نارضایتی مشتری از کیفیت محصول ارائه شده و یا عدم تطابق آن با محصول سفارشداده شده آن را برگشت داده و کلیه هزینه ها اعم از هزینه محصول و هزینه ارسال به وی برگشت داده شود.

 
 

پشتیبانی 24 ساعته

ما 24 ساعته پشتیبان شما هستیم

 

ضمانت بازگشت پول

با گذشت 2 روز پس از ارسال کالا

 

ارسال رایگان

برای خریدهای بالای 50 هزار

طراحی و بهینه سازی: فروشگاه اینترنتی مبین

#